Dermin Merhaba kızım 4 aylık geçen ay 6 kiloydu bu ay doktora göturdun hala 6 kilo hiç kilo almamış doktor ısrarla mama önermiyor bende vermek istiyorum ne yapmam lazım kızlar bu arara doğum kilosu 2650 şuan 4 ay 9 gunluk 6 kilo
Nazlican Dermin Doktor değiştir ya da basla mamaya Arkadasımın doktoru da önermedi çocuk 3 ay aç kaldı Şuan 2 yasında gelişimi iyice geri düştü hiçbir şey de yemiyor Kilo almıyorsa süt doyurmuyor demek
Dondurmalikahve Dermin Haftalık kilo takıbi yapabilirsiniz aslında. Bu aya kadar gayette güzel kilo almış zaman zaman kilo alımı duruyor, peki sizce bu ay kilo almamasının sebebi ne olabilir?
-annesininprensi- Dermin kilosu ideal bence mama vermeyin dokyorunuzu dinleyin gerekirse verirsiniz. Sagligi gelisimi iyi olduktan sonra onemli degil 4aydan sonra almasi azalyo zaten boyu da mı uzamamis. Cisli bezi de az mı bide yaz geldi siz bol bol su tuketin en az 2bucuk litre dengeli beslenin bide
mavilimorcicek41 Dermin sabah oğlumun sağlık ocağı kağıdı geldi 5 aylıkken 6.5 kiloymuş doktorumuz mama verme sakın diye ısrar etti hasta olmuyosa korkma şuan 21 aylık 10 kilo bugün sütten kestim ona güvenip yemiyodu
Dermin Nazlican almıyor canım mesela bugun altını değiştirdim 1 de şimdi baktım azcık işemiş sutum yetse çok işerdi kaç saat geçti ustunden
Nazlican Dermin Siz bilirsiniz yine de tabi tercih sizin Huzursuzluğu uyumaması vs de varsa deneyin bi açsa anlarsınız ya da doyurmuyorsa
Dermin Dondurmalikahve hiç bir fikrim yok canım göğsumude emdi ama benim önceden sutum çok geliyordu şuan göğsum sonmuş sut gelmiyor sanki gecen gun sağdım 1 tatlı kaşığı kadar sut çoktı iki memeden sutum olsa gelirdi önceden 170 ml falan çıkıyordu
Melek1411 Dermin normalde biberon kullanmıyorsa tutmakta zorlanabilir ve süte alışkın siz enjektörle yavaş yavaş alıştırın
Beren1901 Dermin benim bebeğimde 4 aylık son ayda çok az kilo almış günde 1 kere mamaya başladım bende.hangi mamayı aldınız?ben aptamil aldım içiyo bebeğim
Dermin Melek1411 kullanmıyordu şimdi uyudu biberonda mama kaldı onu dökimmi uyandığında yoksa ısıtıp verebilirmiyim birdaha
Melek1411 Dermin olmaz canım dök onu. Sen bir ölçü yap önce onu içerse hemen yaparsın yine. Şırıngayla veya kaşık biberonla verebilirsin
Ayminaa Mamaya başla 5 aydan sonra vermek iste sende bebek mamayı kabul etmez zorlanirsin aynı problemi bende yaşadım bu konuda doktoru dinlemeyin ben dinledim 2 yaşın da kızım hala 9 kilo
Dermin Ayminaa canım aldım mamayı ama emmedi biberon ucuna alışkın değil mama kaldı öyle uyanınca ısıtıp versem birşey olurmu yoksa yenisinimi yapim
Elifinci17 Dermin doktorunuz haklı mamalık bir durum yok 6. Ayda dogum kilosunu 2 ye katlaması yeterli bir bebeğin sizinki neredeyse 3 e katlamıs. Bu aylarda az ciş yapmaları normal hava sıcak. Kilo alımı azalır bu aydan sonra zaten. Siz neden ısrarla mama veriyorsunuz ki cocugun gelişimi gayet iyi.
Dermin Elifinci17 canım geçen ay 6 kiloydu bu ay gittik doktora 5850 çıktı almamış vermiş ama doktor kilosu iyi dedi vermesi canımı çok sıktı
Ayminaa Dermin bilmiyorum ben hiç ikinciye kalan mamayı vermedim isitilirmi bilmem genelde kullanılmıyor diye biliyorum bardakla dene yada kasikla zamanla alışır
Elifinci17 Dermin vermesi normal değil ben kilosu aynı deyince öyle dedim. İdrar yolu enfeksiyonu olabilir tahlil falan istemedi mi. Bence yarın bir tahlil verin. Mama vermeyin ama sütünüzle alakalı değildir durum. 4 ay yeten süt bir anda yetmemezlik etmez cünkü