Rabiamhmt Saat 5 te yemek yaparken kızım örümcekten nasıl yaptıysa kendını düsürmüş aglamasına kostum bıraz kustu sonra sustu 2 saat gözlem altında tuttum tekrar kusacak mı dıye ama aglamasından kaynaklı kustugunu dusunuyorum cunku ne zaman bu sekıl aglasa kusar mutlaka suan uyudu herhangi bir sorun yok ne gıbı gozlemler yapmalıyım koydeyım hastaneye gıdemıyorum
Akayaycan Rabiamhmt korkmayın gözlerinde kayma yok ve kusmaya devam etmiyor ise bir sorun yoktur Baha’da geçmiş zAten saat
Aaysenurrrrr Rabiamhmt kusması veya aşırı huysuzlugu oluyormu takip edin. Örümceği bu yüzden önermiyorlar işte. Sizin yerinizde olsam doktora götürmeye çalışırdım ve birdaha da örümceğe koymazdim geçmiş olsun🙂
balkzm Geçmiş olsun,kusma, gözlerde kayma yoksa sknti yoktur, düştükten sonra hemen uyutmamak lazim, örümceğin mesafasi yere yakın oluyor,çok yüksek olmadığı için insAllah birşey olmamıştir..
balkzm Rabiamhmt siz yine takip edin geçmiş olsun,soyeldigim gibi örümcek çok yüksek değil,ama yinede çocuk olunca ister istemez tedirginlik oluyor insanda
Yaduuu Rabiamhmt gözlerde kayma var ise , huzursuz ise, kusma tekrarlar ise , uzun süre uyuyup uyanmakta zorlanıyorsa mutlaka götürün. Örümcek çok yüksek değil ama mutlaka gözlem altında tutun geçmiş olsun.
aylizinannesiii Rabiamhmt ağladığı için kusmus olabilir benim kızımda çok ağladığında krize girdiğinde istediği olmadığında ağlarken öğürüyor bazen 🥲🥲
Rabiamhmt aylizinannesiii evet fazla agladıgı zaman kusuyor bnmkı hastayken de oldu bı kac defa kayma yok gozlerınde uyudu 2 bucuk saat gectı zaten