Merhaba bebeği benim gibi özellikle gündüzleri nerdeyse hiç uyumayan var mı acaba? Yere koyduktan 5 dk sonra ağlıyor ve devamlı böyle ..sadece öğleden sınra 2 saat aralıksız uyuyordur o da bazen😩akşam 8de başlıyor uykusu ,bu defa da gece devamlı uyanıyor ağlıyor sabah 4bucukta uyanıyor 😩