Benim bebeğim mama meme gidiyor ilk zamandan beri beş gunde bir yapar ama kokusu ve kıvamı iyi olur 40 dan sonra da anne sütüyle beslenen bebeklerde 10 güne kadar normal diyorlar belki bebeğiniz metabolizmasi böyledir fitili doktor mu önerdi bilmiyorum ama alışkanlık olabilirmiş diye okumuştum hep fitil ister diye doktora danışın benim doktorum günde iki çay kadigi zeytinyağı icirebilirsin demişti biz 2 ay 13 günlüğüz ama