Merhaba arkadaşlar bebeğim 1ay2gunluk oldu bu zamana kadar doktorumuz özel D vitamini damlası yazmış esimde almış onu kullaniyordum bittiği için sağlık ocağı bana farklı markada bir d vitamini verdi ama çocuk doktorumuz "içinde paraben var bunların ıslak mendillerde bile biz paraben içermeyen kullanın diyiruz bunu icirme " deyip özel bir vitamin yazdı ve fiyatı 90 küsur lira sizce kullanmamalimiyim sağlık ocağının verdiğini