Sedaulu Merhabalar anneler biz similac kullanıyoruz memnunuz ama , bu aralar tam bitiremiyor mamayı aptamil ile değişik kullansam olur mu kullanan var mı ? Sma dan memnun kalmadık kabız yaptı :/ aptamil kullananlar bilgi verirse sevinirim
Emnedmr Sedaulu ben aptamili bi kac gun kulladim Yenidoğan zamanı kabiz falan yapmadi ama her cocukta aynı olur mu bilemedim
Umutveannesi Sedaulu bende doğduğu günden beri meme artı mama olarak ilerliyorum. Bazen hiç vermiyorum bazen günde bir bazen günde iki kere mama verdiğim oluyor ama ikinin üstüne hiç çıkmadık. En başından beri aptamil kullanıyoruz 2 ay 11 günlük gaz ya da kabızlık yapmadı bize. Ama dediğim gibi az verdiğim için yapmamış olabilir. Sadece mama olarak ilerleseydi farklı olur muydu bilmiyorum
Zlm Sedaulu ben sma ile aptamili dönüşümlü kullanıyorum sabah Aptamil veriyorum akşam sma sizde kendi mamalarinizi dönüşümlü kullanabilirsiniz
2021_asel Sedaulu Doğduğundan beri aptamil kullanıyorum 7 ay oldu devam edıyoruz bız de kabızlık yada gaz yapmadı
Fatmadurmus Bende aptamil kullanıyorum gaz sorunu kabızlık sorunu yapmadı aşırı memnunum değiştirmekte karıştırmakta düşünmedim
Dunaaaa Benim sütüm çok az mama ağırlıklı besliyorum. Aptamil inanılmaz gaz yaptı. Ama optipro kullandığından beri rahata erdim. Denk mi geldi bilmiyorum ama ağlama krizlerinin süresi azaldı 🙏