Merhaba 1 aylık bir bebeğim var. Birkaç gündür sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz gazını çıkarıyorum. Normalde 2 saatte bir emziriyorum ama sürekli göğsümde olmak istiyor çünkü başka yerde uykuya dalmıyor dalsa bile yatağına bırakırken uyanıp tekrar ağlıyor. Kucaktan da inmek istemiyor ne yapmam lazım?