Serpil09  Kizima bu elbiseden diktirdim doğum günü icin bu elbiseye uygun elbise veya abiye ariyorum bana nasil elbise veya abiye önerirsiniz tesettürlüyüm qyrica
Halimea Serpil09 bu nasıl cnm https://entesettur.com/index.php?route=product/product&product_id=96&gclid=CjwKCAjw5NqVBhAjEiwAeCa97eAS02siFGuoeMqg3NrENBaLBtEARQ7aXpFBoJST3CgZa0gOexuH5BoCStQQAvD_BwE
SetenayCo Serpil09 tek renk bir elbisenin üzerine, bebeğinizin elbisesindeki papatyalardan bir aksesuar yaptırabilirsiniz❤️
Serpil09 Kahveseveranne hic duz elbiselere bakmak aklima gelmemisti bir bakim onlara cnm cok tsk ederim
Serpil09 simsimum abiyeyi 2.plana atmistm canm ama düz elbiselere hiç bakmamistim.bir bakim tesk ederim
simsimum Serpil09 rica ederim zaten hersey aşırı pahalı o yüzden daha iyi olur bir abiye şuan 1000 liradan aşağı değil
150421Elis Serpil09 tek renk beyaz sade şık bir elbise üstüne şifon beyaz şal,şalın uçlarına papatya dikebilirsiniz çok hoş olur
Halimea Serpil09 beyaz yada sarı elbise alabilirsiniz cnm üstune beyaz sal birde taç , nete baya çıkıyo cnm trenyola bskın isterseniz https://imgyukle.com/i/VXA85n
Tuba_engn Serpil09 Beyaz bir gömlek ve sarı tül etek ile çok şık bir konbin yapabilirsiniz. Ya da şık güzel bir beyaz elbise altın rengi takı ve ayakkabiniz da sarıyı patlat bilirsiniz. Kendinize taç yapabilirsiniz.