Sibel793434 normalde alkol ve sigara kullanıyordum daha bebeğim yeni doğdu gerçi büyük konuşmak istemiyorum ilerde belki ben de böyle düşünücem belki, zaman ne gösterir bilemiyoruz tabi. Zararlı olmasa benim de o kadar ihtiyacım var ki. Ama zararlı olduğu için hiç içmeyi düşünmüyorum direk bebeklerimize geçiyor sizin içinde çok önemli değilse siz bilirsiniz tabi ama içmeyin bence.