Melis1506 15gunluk bebeğimle uzun yolculuk yapmak istiyorum ama hasta olur mu bişey olur mu diye çok korkuyorum deneyimi olanlar yazabilir mi ayrıca malum benzin fiyatları sebebiyle 5kisi yolculuk yapmak durumundayız sizce gitmeli miyim
Wanderlust Melis1506 benim acimdan 5 kisi tek arac biraz zor cunku bebek agladikca emzirmeniz gerek arkada 3 kisi ile emzirme isi zor ben ayagimi kiviriyorum bebegi ve kendimi rahat ettirmek icin bazen ortaya uzatiyorum vs vs o yuzden. Bebegi de geri kalan zamanlarda pusette oturtmalisiniz guvenlik acisindan. Eger daha az kisi ile olucaksa gidin birsey olmaz ama onun disinda kendiniz rahat edicekseniz tercih edebilirsiniz
Melis1506 RedFlower_ bizimde hemen hemen o kadar yolumuz var geçen yıl kuzenim 3 günlük bebekle birkaç şehir gezdi hiç bir problem yasamadi inşallah biz de yaşamayız
Deletedmom5284 Hiçbişey olmaz hava sıcak klimayı ayarlarsınız ona göre esmeden yavaş yavaş, oto koltuğunuda arkaya çevirirsiniz güvenli olur hemde klima vurmaz