Minik-kus genelde benimki de mamayla geçiştiriyor. Akşam yemeği hiç yok.
15 aylık bu arada. Yogurt seviyorsa onunla karıştırın yemeklerini.
Ben genelde sabit sevdiği şeyleri yapıyorum ki sınırlı sayıda zaten. Onların içine ilik suyu, tavuk suyu atıyorum artık ordan vitamin alsın diye.