Adiyokkitabin Sabahtan beri ölüyoruz resmen eşimde nobette. Oglum surekli agliyor durmuyor bende hastayım lavaboya dahi gidemiyorum ama cok kotuyum. Raxerin verdim ama fayda etmedi muz seftali ııı ııı yok gecirmiyor bi turlu
edep_ya_hu_edep1 Adiyokkitabin Benim de kızım ishal sabah doktora götürdüm şurup verdi ,Kullanmaya başladık. İshal doktora gitmeden geçmez . Patates püresi de yapıp oğlunuza yedirebilirsiniz ishale iyi geliyor . Geçmiş olsun
Adiyokkitabin edep_ya_hu_edep1 dun ve bugun biraz daha iyiyiz cok şukur raxerin vermistim. Esimde hemşir olduğu icin pek gitme taraftari olmamistim. Muz patates bol su
Deletedmom5284 Serum yemeniz lazım bence taksi çağırın gidin ishal mahvediyor insanı hem oğlunuz susuz kalmış olabilir
Hemsireanneizmir Adiyokkitabin kefir için aksama birseyiniz kalmaz meyveli kefir hazirlardan alın yarim cay bardagi icin cocugada icirin….aksam tekrarlayin
Adiyokkitabin Sherlock1180 hayir soruyorum yazmayi mi unuttun bisey mi onerecektin o yuzden sormustum tatlimm
Tuba_2020 Çok geçmiş olsun raxerin devam edin, reflor var ise onu da kullanın… Ama çok kötü ise bi hastaneye gidin isterseniz vücut susuz kalmasın.