Merhaba anneler ; daha yeni 1 günlük anneyim . Dün spinal sezeryan oldum . Bebeğim memeyi gayet güzel tutuyor , emiyor ama süt yok . Ne yapmayalım acaba ? Sık sık emzırme yapıyorum . Bol su ve sıvı soda tüketeceğim inşAllah . Birde süt artırıcı humananın Rezene çayını içiyorum . Gelir dimi ya cok stres yapmamaya çalışıyorum illa ki gelecek diyorum ama yinede endişeleniyorum .