Ne durumdasınız? Benimki 3 ay 11 günlük son 4 gündür çok çekiyorum. Hesaplamaya göre atak dün başlamış. Kriz geçiriyor gibi ağlamalara başladı, emerken etrafa bakıyor doymadan memeyi bırakıyor doyup doymadığını anlmıyorum, sürekli memedeyiz bu yüzden ve daha önce sağarak süt verdiğim biberonu artık almıyor. Bana bakıp gülüyor biberon ucuyla oynuyor ama kesinlikle içmiyor. Geçici mi bu? Çünkü çalışmaya başlayacağım… biberon içmezse kötü olur. Sürekli kucakta kalmak istyor ve uykuya acayip direniyor. 3 aydır büyüttüğüm çocuğumu tamıyamıyorum 😢😢😢 siz ne durumdasınız kızlar