Gzdegemen öncelikle moralinizi bızmayın. Siz moralinizi bozarsanız sütünüz azalır, bebek huzursuz olur. Yorumlarda yazmışsınız, kıyafetli tarttılar kıyafetsiz tarttılar diye sadece zıbın 20gr farkediyor. Etki etmiş olabilir kıyafetleriyle tartılması. Emerken uyuyorsa yeterince emmeden uyuyor olabilir. Yani sadece önsütü içiyordur yağlı kısma gelmeden uyuyakalıyordur o yüzden de yağlı sütü yeterince içemiyordur. Memede uyumasına izin vermeyin. Kulak memesiyle oynayın, kafasını okşayın. Uyumasın memede. En olmadı zaten mama verdirir doktorunuz, sonuçta çaresi olmayan bir durum değil. O yüzden üzmeyin kendinizi. Bir de bebeğiniz kusuyor mu, reflüsü var mı?