Kizlar bebegim 5ay 5gunluk . 1haftadir huysuzlugu var geceleri uyumuyor ama 2gundurde gunduzleri cok agliyor .keyfi yerindeyken birden yaygarayi kopariyor. salyasi cok yok biraz köpükcukler oluyor agiz kenarlarinda. Uyurken kafasi terliyor.Gorunurde diste yok gelen . Bu dis agrisi mi. Ne kadar surer bu surec hergun boylemi olur