tugce_avci68 yapar mısınız bilmem ama annemler büyükler kahve bas biz öyle yapardık diyorlardı benimde çocuğumun göbeği kuruyup düştükten sonra ara ara kıyafetinw kan bulaşıyordu kahve bastım 2 gün üst üste kanama durdu. Doktorum getir k vitamini yapalım demişti çok az olduğu için ben denedim ne kadar eski adetler desekte böyle sağlıkla büyümüş nesiller var sizinlede paylaşmış olayım , ıslak bırakmayın bi kaç gün yıkmayın su değmesin silin bebeğinizi, tez zamanda geçsin inşallah