9 buçuk aylık kızım ilk doğduğunda kolikti kolik geçti arka arkaya dis çıkartıyor şuan 8 tane disi var 2si yeni patlamis onun huysuzlugu vay kolik vay diş vay atak dönemi diyip duruyorum kendi kendime. Hep mizmiz hep kucak istiyor hiç oyuncaklariyla ilgilenmiyor doktora götürdüm kaç kere bir ağrısı bir şeyi mi var diye. Yok hiç biseyi yok. Çok nadir Güler mutlu olur çok ağlar bağırır her şeyden 2 dkda sıkılıyor. Uyku desen gündüz 2 kere en fazla 1 saat uyur. Gece 2-3 den önce uyumaz uykusu gelir çıldırır uykusuzluktan yine de uyumaz. 50 kilolara kadar düştüm tek başımayım ailem gurbette. Çok yıprandım… Benim durumumu yaşayan var mı? Dışarı çıkarıyorum parka kafeye falan 5 dk sonra ağlıyor bağırıyor eve geri geliyorum hiç bir yere oturmaya gidemiyorum durmuyor asla. Sürekli meme istiyor 9 buçuk aylık ek gıda 1 öğün anca yerse yiyor. Memede uyuyor memede uyanıyor ne yapacagimi şaştım :(((