Fatmaey ilk aylar ogluma da yapmıştı gaz kusma ,evolvia, bebelac,golden goat (kabız yaptı ama içerigi temizdi) kullandım 12.aydan sonra besleyiciligi daha iyi diye geçtim eger gücün varsa hippe geç bir süre gaz sıkıntısı bitince geri dönebilirsin.Mama içince emmek istemeyebilir mamadan önce emzirmeyi denemelisin mama daha kolay geliyor ve daha uzun süre tok tutuyor