busra54 Dodo baby nin sut sagma makinesimi aldim 2 sefer kullandim daha kullanamdim satmak istiyorom ihtiyacım da var sifirdan farksız. 650 tlye aldim 500 tl ye satacagim .bebegim 4 aylik sene gecmedi ustumdem yani yeni dogdugunda kullandim 2 sefer
Nazlican busra54 https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz.