Melisokdem Bende hipp 1 kullanıyorum 1. Kutuyu içtik bebeğimde hiç bi kusma şikayetim olmadı 2.kutuyu aldım onda sürekli kustu sütümü sağıp veritorum onuda kustu acaba midesinimi üşüttü derken bu postu gördüm şuan 3. Kutuyu içiyor şimdilik bi şikayet yok
Zeykamik Hipp kusturur gorunce sasirdim benim bebegimede hipp ten baskasi yaramadi o yuzden bebeginin sevdigini sen bulacaksin
Zeynocan34 cansubrldmr bebeğinin damak tadı belirleyici oluyor ben önce golden goat kullandım sonra istemedi sonra aptamil aldım çok kusturdu daha önce hiç kusmazdı sonra bebelac gold aldım oda çok fazla kaka yaptırıyodu şimdi sma optiproyla devam ediyoruz kaka 2 kere kusma hiç yok