Arkadaşlar merhaba, 2 haftadır 20 lik dişim ağrıyordu dün akşam özel bi doktora gittim antibiyotik verdi bitsin gel çekelim dedi cerrahi işlem olacakmış bugün dedemin doktoruna gittim oda aynı antibiyotiği verdi bir daha seni bu kadar rahatsız ederse gel alalım dedi cerrahi çekim yaptıran var mı süreç nasıl ilerledi ? Yada yarı gömülü 20 lik dişi olup aldırmayan daha sonra ağrısı geçen oldu mu ? Herkes aldır diyor kararsız kaldım ve korkuyorum ameliyat ortamından kesi ve dikiş atılmasından