2737382937 çalışıyorsanız iş yerinize rapor vermiş olmanız lazım 4 aylık veya 6 aylık ödemeler PTT yoluyla alıyorsunuz 1 ay sonra da süt parası yatıyor süt parasını çalışsanız da çalışmasanız da 1 kez alıyorsunuz ama bildiri yapmış olmanız lazım doğum raporuyla valilikten yapılıyor