Kızım 22 aylık oldu, doğduğundan beridir ne biberon ne yalancı emzik vermedim. Sadece anne sütü, ama artık çok bunaldım ilk defa bu kadar bunaldım. Geçen gece kalktığım da resmen üstümde bi değişik bir hava vardı böyle bilincim yerinde değil gibi çocuğu kaldırıp atasın geldi memeye geldiğinde anlamadım ne oldu. Sonrasında iyice bunaldım. İlk ve son çocuğum bir daha olmayacak çocuğum ve kıyamıyorum da bir nevi çok seviyor emmeyi, bir daha da emziremeyeceğim için sonuna kadar gitsin kendisi bıraksın istiyordum ama artık yapamıyorum. Tek başıma da bıraktırmamam gibi geliyor, destek olacak onun gönlünü yapıp memeyi unutturacak kimsem de yok, çünkü aşırı aşırı anne düşkünü, doğru düzgün yemekte yemiyor evde oturuyor canı sıkılıyor hop meme, gece uyuyor yarım saat sonra hop meme, dışarı da araba da her yerde fark etmiyor aklına geliyor memem, sizlerden fikir almak istedim.