Nrkzy Görümcemin Eylül ayında düğünü var sizce abiye mi giymeliyim Zara’dan bir elbise alsam basit mi kaçar acaba sizce ne yapmalıyım tek yenge benim bu arada başka kardeşi yok eşimden başka
Sevvaldal Nrkzy bizimki de agustosta. Şöyle güzel ama uçuş uçuş bir abiye düşünüyorum. Akşam yemekli kır düğünü olacak
Herkescokitici06 Nrkzy gelinden güzel olmaya çalışırdım. Her gören ay yengesi gelinimizden daha güzel desin diye . Ne giyidigm mühim değil 😂😂😂
Nrkzy Cennet_annesi benimde aklımda abiye var birde eşimin memleketinde düğünümüz olmadı bizim akrabaları ilk defa görecek beni sayılır masraf etmesem mi dedim ama alacağı mecbur
Nrkzy Sevvaldal ne zaman almayı düşünüyorsunuz acaba bizim düğün eylülde ya şimdiden alsam mo ağustosa mı bıraksam bilemedim
Nrkzy Bendenizsirine abiye uygun görüyorum ama fiyatlar uygun görmüyor bitane beğendim 3.200 TL 😂 görümcem gelinlik almış 10 bin TL
Nrkzy Herkescokitici06 hahahhaha 😂 mantıklı bir fikir fuşya almayı düşünüyorum yada parlement mavisi göze batmak için 😂
UraSsmom Nrkzy Abiye giyilmeli bence ben de tek yenge sayılırım (dğeriyle kimse görüşmüyo) ben ABiye giyicem nasipse göbeği eritmeye uğraşoyorum o cadı yüzünden 😁😅
adastra Nrkzy Elbise var, elbise var mesela zarada şu an indirimde pembe straplez bir elbise var ben giyerdim onu gorumcemin düğününde
Minik_kelebegim Nrkzy benim de Ağustos da kaynımın düğünü var şatafatlı bir abiye almak istiyorum sonuçta büyük elti ve gelinim göze carpmam lazım 😄😄
Nrkzy Minik_kelebegim kesinlikle bende tek gelinim ve akrabalar beni görmedi daha önce 😂ne zaman alacaksınız siz acaba ağustosa mı bıraksam yoksa bakmaya başlasam mı
Minik_kelebegim Nrkzy valla ben şimdiden bakmaya başladım Trendyoldan dolap uygulamasından haftaya butikleri ve mağazaları gezip bakacam çok çok ozenmem lazım kendime 😄 Bence ağustosa birakmayin yoksa bulamazsınız çünkü düğünler çoğalıyor artık kendinize göre abiye bulamazsınız ☺️
BerilDenizhan Nrkzy Eşimin abisinin düğününde abiye giyeceğim. Bence kardeş, abla, abi, kuzen düğünlerdinde taraf fark etmeden özenilmeli.