Selamlar arkadaşlar, bir konuda fikrinizi almak istiyorum cevaplarsaniz sevinirim. Bugün kızım sabah 6 da uyandı 8 de ilk uykusunu uyudu. 30 dk sonra uyandı. Dışarı çıkmıştık orada da 11 de uyudu 40 dk sürdü. Tekrar eve geldiğimizde saat 2 ceyrekti cok uykusu vardı uykusunu alamadı muhtemelen mecbur yatirdim. Saat 3 çeyrekte uyandı. Şimdi uyku yaptırmalı mıyım gece uykusunu mu bekleyeyim bilmiyorum. Uyutursam 4. Uyku olacak bugun toplam 2 saat 10 dk uyudu.