Kızlar nasılsınız birşey danışıcam eminim başına gelen vardır. Bebeğim şuan 6 aylık 3 ay önce 3 aylıkken elini gözüme soktu bir anda ve göz bebeğimiz çizdi işkence gibi 1 hafta geçirdim ağrı sızı içinde gözüm bantlı krem ve göz damlası kullandım sonra düzeldi sandım ama 3 aydır düzelmiyor ilki gibi her gün olmuyor ama bazen sabahları gözümü açamıyorum sanki ilk günkü çizik haline geri dönmüş gibi oluyor batıyor öyle hafif batmalar değil bıçak saplaması gibi ve o gözümden kaynaklı artık baktığımda baktığım nesneleri vs çift katmanlı görmeye başladımo gözümü kapatınca net ama o gözümü açınca diğer gözümün görmesinide etkiliyor 2 aydır güç bela randevu bulabildim önümüzdeki haftaya.
Bir arkadaşımında başına gelmiş ve o artık geçmiyor dedi onun kızıda onun gözünü bebekken çizmiş 4 yıldır geçmedi kalıyor dedi ve korktum. Başına gelip geçen varmı yada geçmedi kaldı diyen yada şunu yaptımda geçti diyen çünkü ilk olduğunda gittiğim doktor bunun kremden başka tedavisi yok demişti.