2minnosannesi0 aynen hiç dillendirirmeyin yengem Falan sordumda hep çok kötü çok hep sil baştan dedim hiç demedim . Kuzenim var oda sordu kızın da başlamış oda başaramadı bıraktı bana sordu dedim çok kötü bizdede bende birakcak gibiyim falan çocuk bir haftada gece gündüz öğrendi ilk basladinda gördüler dediler. Ne iyi bak hemen öğrenmiş Falan çocuk altına yapmaya başladı hatta kaka yaptı şaka gibi bir kez kızdım o oldu kimseye de demedim valla ne zaman dile gelse hep ters teptik biz valla çok akıllı akıllı diye diye çocuğum dellendekti şimdi diyorum zamane çocukları hep aynı bizimki saf falan çok inanıyorum ben göze