Bizde de aynı problem var maalesef 2 aylık olacağız emzirdikten sonra gazını hemen alırsam tekrar uyumuyor emzirdikten sonra yan yatırıp biraz bekliyorum daha sonra kucağıma alıp gazını çıkarıyorum tabi bu sırada başından ayrılmıyorum sizin kadarken yatırdığımda çok kusuyordu ama şu an düzeldi geçici bir süreç sanırım siz de uykusu derinleşince gazını alabilirsiniz