minnosunannesi06 TiniminiKayra benim ilk gun 151. Ertesi gun tekrsr polikinlik bakti 202 cikti 3 gun sonra tekrar 211.77 cikti Kanamam var asiri fehil kesildi biraz ama sol kasigimda cok keskin agri var
Egeasaf minnosunannesi06 dış gebelik geçiriyorsunuz kimyasal değil bende geçen ay kimyasal geçirirdim kimyasal sessiz düşük ama dış gebelik müdahale istiyor çok bekletmeden gidin allah korusun sizi zehirleyebilir
minnosunannesi06 Egeasaf cok teskiur edeim vajinal ultrason 3 kes yapildi bieey gozukmedi beta bakldi bugun kan verdim sabah barkod hatasi çıkmış suan gidip yine vericem
Egeasaf minnosunannesi06 bekletmeyin lütfen arkadaşım sizin gibi oldu şiddetli ağrı vardı az daha geç gelsen kötü sonuç olabilirdi dediler
Egeasaf minnosunannesi06 o zaman kimyasal gebelik bende geçen ay geçirdim ama hiç ağrım olmadı ağrım var diyince siz dış gebelik dedim doktorlar ne dedi
minnosunannesi06 Egeasaf canim benm sancim cok oldu kac gundur dunden beri agrim kesilmis dis gebelik ten supeleniyeuz demislerdi canim yeni cikan beta yi gostermedim yarin tekrar gidicem
2maviboncuk minnosunannesi06 Hemen başka Dr git kese görüldü mü uğraşında Progestan vermedimi veya iğne yapmadımı kanama için
2maviboncuk minnosunannesi06 Anladım canım kese görünmeden benim dediklerim yapılmaz zaten hayırlısı olur inşallah canım