Tecrübeli anneler 10 gün önce doğum yaptım şuan depresyondayım bebeğime bakamayacağımı düşünüyorum yanından ayrılsam sürekli kontrol etme ihtiyacı hissediyorum annem ve eşim dışında kimseye güvenip yanına bırakamıyorum sanki bişi yapacaklarmış gibi hissediyorum kısacası çok kötü durumduyım ağlama krizleri cabası zaten anksiyete bozukluğum var üstüne lohusalık k eklenince tuzu biberi oldu antidepresan kullanmam lazım bu da anne sütüü kötü etkiliyor bebeği geçiyor diye biliyorum bebeğimide sütten kesmik istemiyorum çok kötü durumdayım nolur bana akıl verin var mı bu durumu yaşayan anneliğin tadını bile çıkaramıyorum