Bebeklerin ilk 4 ay hapşırma durumu normalmiş. Öksürmekte büyüdükleri için kendilerini keşfediyorlar. Nefes boruları büyüyor. Yutkunmayı falan öğreniyorlar ondan olabilir. Kustuğunda göğsünü ıslak bırakmayın. Bronşite yakalanabilir. Takip edin derinden gelen öksürükse eğer götürün dr. Hırıltı,hapşırma,öksürük oluyor denmişti bana. Yavaş yavaş geçiyor. Bir de bebeğinizin burnunu günde 4-6 kez temizleyin. Serum fizyolojikle. Burnu temiz olmayan bebeklerin hasta olma olasılığı yüksek. Geçmiş olsun.