Muniii Merhaba arkadaşlar benim eşimin tayini nedeni ile tayinimiz Diyarbakır merkeze çıktı , Antalya ilinde doğum yaptım ve bebeğim 13 günlük bunada kızımı takip eden bi doktorm vardı ancak Diyarbakırda önerebileceğiniz iyi bir çocuk doktoru var mıdır?
ZTS Muniii çocuk doktoru hakkında bilgim yok ama memorial hastanesini tavsiye ederim Diyarbakır’da ordaki doktora götürün bence hem içinize siner hem temiz
Kubranurrr21 Muniii sultan hastanesi AbdulMelik doğan canım Allah bağışlasın bu arada Allah hayırli sağlıklı uzun ömürler versin inşAllah u Rahman bebişine çok minik daha 🥰🥰
Teemo07 Muniii Bende Alanya da dogum yaptım, ama dbakırdayız biz de. Ben Memorial ‘da Mehmet Celaloğlu’ na götürüyorum. Memnunum. Bu arada emekli sandığına indirim de var.
KubosM Muniii Doktorumuz Memorialdeydi şimdi Dicle üniversitesi ücretli bölüme geçti çok memnunuz. Doktorumuzun adı Müsemma Karabel 🌸
Onurcan21 ZTS kazık yer başka bi şey değil girdin mi bin liradan aşağı çıkamıyorsun iyi başka alternatifler varsa değerlendirilebilinşr
Ananas123 KubosM bizde müsemma hanıma gidiyorduk ama şimdi nasıl olur açaba randevu bulma ulaşma olayları falan. Birde ücreti ne kadar biliyormusunız
KubosM Ananas123 210 liraydı sanırım geçen arkadaşım götürdü. Randevulu sistemle çalışıyor canım oradada Müsemma hoca 🌸
KubosM Ssuullee Dicle üniversitesi randevu diye yazarsanız direkt çıkıyor oradanda bilgileri yazıp alıyorsunuz 🌸