Mamaqueen Benim kizim da 3.5 yasında..Klozet adaptörü almıştım.Aman lazımlık ıslak ,pis falan diye arada klozete oturttum.İlk baslar yapmadı sonradan yavaş yavaş alıstı.Büyük tuvaleti için de lazımliktan dökerken zor oluyor bak üzerimiz başımız pisleniyor falan diye ikna oldu.Pazar günü de lazımlığı tamamen kaldırdım 🤓Kola gelsin size de insallah alisir