AselEsma 7 aylık bebeğim sürekli bağırıyor sizce normal mi bu aylarda inanılmaz derece de bi bağırması var istediği herşeyi bu şekilde yaptırıyor bu durumu yaşayan var mı varsa neler yapıyorsunuz