Dün nemlendirici soyulan maske yaptım ,siyah Burun bandı yaptım, L’Oreal in kolejen kreminden sürdüm amaaaaaa….!🤬yüzüm saçım o kadar yaglandi ki kendimi pislik içinde hissediyorum . Kackere yıkadım yüzümü yok gecmiyor delirecegim,neden böyle oldu ya .🤬🤬🤬🤬🤷🤷🤷☺️ Regliyimde ay imdat 😆😆😆😆