Bebek17 benim bebeğime kolik sürekli gaz sancısı ve durmadan susmadan krize girerek ağlaması ile uğraşıyorum sakinlestiremiyor ve karnına acı elma yağı sürüyorum ve birazda olsa rahatlıyor kolay cikartabiliyor gazını deneyin derim yani… 1 aylık bebe birde anlamıyorsun ki derdini