Rumuz_13 Kızlar birkaç gündür sütüm vardı ama göğüslerime bir sıcaklık ve batma olup doluluk hissi oluyor boşaltma ihtiyacı duyup kompa kullanıyorum. Bu batma sizde de oluyor mu düzenli zaten pompa yapıyordum. Siz geçmesi için ne yaptınız