Merhaba hanımlar oglum 18.ay kontrolünde sağlık ocağında 85 cm olarak ölçüldü.Simdi 21 aylık iki kere kendim ölctüm yine 85 cm çıkıyor.Ya sağlık ocağı yanlış ölçüm yaptı ya da ben,bilemiyorum ama sağlik ocagı doğru ölçüm yaptıysa hic uzamaması tuhaf degil mi?Yemesine dikkat de ederim.Etini,yumurtasını,kemik suyunu,ruseymini hic eksik etmem.Neden böyle oldu anlamadım😏