Denizanasi92 Kutay_22 bizde hep Aralık oluyor sabah 40 dk 1.uyku öğlen 2-2,5 saat 2. Uyku (ama arada uyanıyor emip uyuyor)akşama doğru 4 gibi 40 dk 3.uyku sonra 7-8 gibi gece uykusu. Ben gündüz 3 saat uyutuyordum 40 ar dk 3 uykusu daha oluyordu gece 3-4 gibi uyanıyordu çok uyutuyorsun dediler öneri üzerine kısalttım şimdi sık uyanıyor ama geri uyuyor
ecerbatu Kutay_22 3.5 aylık oğlum gündüz 5 uyku yapar 30 dk-1.15 dk arası.Gece 5-6 saat aralıksız uyur bir kez emziririm sonra 3 saat daha uyur 7 de kalkar
Kutay_22 melegim71 tesekkür ederim. 🙏🏻 Benim oğlum da uyuyor çok şükür, karnı doyup, biraz gezdirip, ilgilenince. Uyuduğu için şüphe eder oldum. Biz anneler garibiz, uyusa dert uyumasa dert 😁
duyguronita62 Kutay_22 benım kızım 3 bucuk aylık . Gündüz cok uzun uyur . 5 saat falan . Hatta dün bende böle post açtım uyandırmalıyım dıe 😀 herkes de tadını çıkar demıs
melegim71 Kutay_22 benim kızda güzel uyur uzun uyur suan 10 aylik 3 uyku yspiyoz yine oglen uzun uyur bszen kisa iyusa 3 uykuya uzun uyurcuykucu bi kizim var gecede uyur yani uyusun a buyusun insallah minnal kkuzu
Poyrazin_annesii 3 saatte bi mama verıyrm hemen mama içince uyuyor yanı gunde 5 kere oluyor sanırsam. Aksamda 10 gıbı uyuyor sabah 6 gıbı uyanıyor
zey07_yldz Poyrazin_annesii Gece hiç uyanmıyor mu? Benim oğlum 2 defa uyanıyo emziriyorum bazen de mama. hiç öyle sabaha kadar uyuduğunu bilmem gerçekten çok imreniyorum çocuğu sabaha kadar uyuyanlara
Denizanasi92 duyguronita62 ay bana uyku eğitmeni 8 bile geç dedi. Bende kaydırıcam biraz bu gece de mama vermeyi deniycem gazam mübarek olsun ins 😀
Denizanasi92 duyguronita62 yok zaten uyanıyor sallayınca devam ediyordu sallamıyordum hafif konuşarak uyandırdım.