Kızlar merhaba memeyi bıraktırdıktan sonra nasıl yapıyorsunuz mesela benim kızım sabah 7 de kalkıuor hemen kahvaltı hazırlıyorum bazen yer bazen yemez yemezse mutlaka yoğurt veriyorum işte öğlen çorba akşam da yemek akşam yatarken ne vereceğimi bilemiyorum bazen süt bazen irmikli muzlu bisküvi yapıyorum sonra tıkanıyorum . Sizler neler veriyorsunuz acaba tok tutacak?