Gizemlina26 Kızlar bebeğim son zamanlar da gürültülü kaka yapıyor mukus da takip ediyor çoğunlukla. İnternet de alerji olabileceği yazıyı☹️ Yaşayan var mı acaba
Aysegul93 Gizemlina26 benim bebeğimde öyle 2 ayından beri gürültülü mukuslu ishal gibi sütü içer içmez kaka yapiyo 5.ayina kadar beklettiler kilo alımı iyi diye hafif döküntüler oldu alerji doktoruna götürdüm oda beni çocuk gastro ya gönderdi laktoz intoleransindan olabilir diye şimdi kaka testi flan yapıldı sonuç bekliyorum
giresun Gizemlina26 aynı belirtilerle 1. Ayından beri alerjik mama ve diyetteyim 4. Ayindayim sadece mukus kaldı
BurcinBaybars94 Aynısını yaşıyordum süt alerjisi çıktı şuan alerji maması kullanıyoruz gürültülü kaka bitti ama mukus devam ediyor. Bebeğiniz kaç aylık ? Başka belirtileri var mı ? Benim bebeğim gece gündüz aşırı ağlıyordu karnı çok şişti gazdan dolayı ve vücudu komple kırmızıydı :( Hırıltısı vardı ve hâlâ var..
Gizemlina26 BurcinBaybars94 bebeğim 2 aylık mukus gürültülü kaka gaz ve gece 2 3 saat uykuya dalma var maalesef ☹️ süt alerjisi teşhisi hangi test ile koyuldu peki
GizemYe Gizemlina26 bizimki çok uzun zamandır öyle yapıyor 2 ay 21 günlük. Ama gaz çıkarırken olması normal değil mi? Yanında hangi belirtiler olmalı
Berram Gizemlina26 bnm kızımda da var yesıl ve mukuslu resım yukşemeyi bılmedıgım ıcın atamayıyorum gurultulu yapıodu
Sudee96 Gizemlina26 bizim gürültülü kaka arada mukuslu oluyordu doğduğundan beri gaita testi yaptı doktorumuz laktoz çıktı damla kullandık, Ben hiç mama vermemiştim beş aylıkken mamaya başladım yüzü falan vücudu döktü hep alerji doktoruna götürdüm süt alerjisi de varmış deri testi yapıldı
BurcinBaybars94 Bizde test yapılmadı doktor muayene sonucu teşhis koydu direk alerji maması yazdı kırmızılık tamamen geçti ve gürültülü kaka bitti. Maması Aptamil pregomin as Ancak alerji testleri iki yaşına kadar bebeklerde net çıkmıyor bilginiz olsun tecrübeli bir doktor muayenesi gerekir.
BurcinBaybars94 Ve bulguların hepsi her bebekte olmuyor mesela döküntü yoktu kanlı kakası yoktu sadece aşırı şiş bir karnı vardı ve devamlı ağlayan bir bebekti çok kötü günler geçirdik şuan daha iyiyiz çok şükür. He bu arada hırıltı da yapar alerji bilginiz olsun
Sudee96 Gizemlina26 benim bebeğim 6.5 aylık meme,mama,ek gıda alıyor alerjik mama, yoğurt , süt, peynir, ayran vs tüketemiyor. Laktozssa oyle dertleriniz olmuyor sadece damla kullanıyorsunuz
annebenanneoldum Bende aynı dikayetler ile bir aylık bebeğini götürdüm tahlilleri temiz çıktı ama yinede mama raporu aldık ve diyet yapıyorum. Sende bir süre süt ve ürünleri içeren hiçbir şey tüketme bakalım düzelme olacak mı? Yakın zamanda tukettiysen de bir kaç öğün normal mama ver hafif olsa bile düzelme varsa hemen doktor görsün mama raporu çıkarttır diyete başla ne kadar erken başlanırsa o kadar iyi, şifa olsun 🌸