Mirayalptekin canım önemli olan kilo aldırması değil hemen hemen hepsi aldırıyor ama şişerenler var ben hipp combiotik kullanıyorum 1 yıldır çok memnunum kilo alımı iyi gazını kendi çıkarıyordu kakasını düzenli yapıyordu hep memnun kaldım yani aptamil kullanmıştım ilk 10 gün döktüm mecbur kabız oldu gaz yaptı ve boş kilo aldırıyordu doktorum nişasta olmayan mama kullan dedi ve hipp önerdi