Ben de 1 yaşında başlayacağım instagramda bir çok güvenilir doktor takip ediyorum. Bebek yemiyorsa eğer zeka gelişimi açısından tavsiye ediyorlar. Bence böyle konularda bir değil bir çok kişiden fikir almak önemli. Ben de araştırmalarım sonucunda kullanmaya karar verdim