Merhaba 19 aylik ve 2 aylik iki bebegim var büyük oglum kendi kendine yemek içmek istiyor yedirmeyiz izin vermiyor agliyor yemiyor eline kuru yemiş veriyorum tabagi ters çeviriyor yerden toplayıp yiyor avucuna alıp savuruyor surekli döküp saçıyor hayır diyorum yapma diyorum seviyorum hadi gel toplayalım beraber bak tabaktan alıp yiyelim diyorum yok topladigimi gene savuruyor heryere sinirlenip eline vuruyorum bazen sonra üzülüyorum ama gene aynı gene aynı ne yapmam gerekiyor tecrübeli anneler normalmi.bu yasadiklarim:(((