Annekuzusu bende aynı şekilde doktora götürdüm canım . Gerçi biz 8 aylığız hani ek gıd felan felan kabız yapıyor . Doktor bi dışkı yumuşatıcı ilaç verdi , birde yaralara iyi gelen krem ve uyuşturucu krem verdi onu Günde 5”4 defa ikisini karıştırıp poposuna sürüyorum ve ilaçta dışkıyı yumuşatıyor yapması daha acısız oluyor . İlerisi için aklınızda bulunsun 😊