Merhaba Anneler 😊 10 aylik bebegimi ultrason çektirdiğimizde böbrekte 2 3 adet taş gözüktüğünü söyledi. Sorum şu iki gündür çok huzursuz uyumuyor durmuyor Hep ağlamaklı idrarı koyu kahve gibi ve bezinde küçük küçük kuma benzer şeyler olduğunu görüyorum. Acaba aranızda yaşayan var mı böyle bir durum nasıl ilerliyor acaba kumları mi döküyor? Bugün doktora gideceğiz tahlil yaptıracağız. Şimdi sizede sormak istedim