Herkese merhaba❤️
Oğlum şuan 17 aylık, doğduğu günden beri anne sütü ile başladık öyle devam ediyoruz ama 2 haftadır inanılmaz derecede memeye düskün oldu, yemek asla yemiyor oyun oynarken bile meme diye ağlıyor.. Gece uykularım zaten yok sürekli uyanıp meme diye ağlıyo yeter ki iyi olsun diye hep sabrettim isyan etmedim ama artık tükendiğimi hissediyorum.. Tükenme sebebim yine uykusuzluğum değil onun istahsızlığı memeye güvenmesi.. Bu arada kilosu ve boyu ayına göre önde gidiyor onda bi sıkıntı yok ama bu dönem cok istahsız / dis vs de olabilir ama memeye bagımlılık gitgide cogaldıgı icin kesmelimiyim bilmiyorum.. Tecrübeli anneler bana yol gösterebilir mii🥺 yanıt veren herkese simdiden teşekkür ederim❤️