Merhaba 4 senelik evliyim . Adetim kesileli 1 hafta oldu annemin yanındaydım evime geleli 3. Günü bugün sol tarafında dün gece ağrı vardı daha demin kahve rengi akıntım geldi ve sol tarafımda batma var sizce olabilirmi? Hiç daha önce olmadım böyle birşey geri çekilme yöntemi ile korunuyoruz ilkim düşük oldu kızımada zar zor tedavi ile hamile kaldığımdan pek ümidim olmadı hamile kalırım diye kızım daha 20 aylık yardımcı olursanız sevinirim