Yıkanabilir bez kullandığımız için üstünün kirlenmesi gibi durumlara çok alışkınız. Geçen yaz da hava çok sıcak olduğu için ara bez koyup külotla bırakıyordum. Belli zamanlarda çişe/kakaya tutuyordum yapıyordu. Şimdi 18 aylık oldu, tuvaletin nereye yapılması gerektiğini biliyor. Yine beraber gidiyoruz, bazen yapıyor bazen yapmıyor. Sıkı bir eğitim olarak değil de orta yolda buluşma olarak bakıyorum ben. Gün içinde takmasin bez, arada üstüne yapsın, sorun değil. Gece bez takıyorum kesinlikle çünkü diş ağrısına uyanıyor çok ve bayağı yapıyor tuvaletini. Gün içinde külot ama. Dün mesela hiç üstüne yapmadı, bugün ama yaptı. Yavaş yavaş olacak diye düşünüyorum.